close

估到未先??? 

我地係去緊南山搭纜車ar!!!

(無野做去下觀光都好!)

 

行咗十萬九千里路之後, 仲要上埋呢條長命斜, 真係會攰ga lor!!!

加上我地着到成隻粽咁, 都真係幾索氣ga lor!!!

終於都去到纜車站la~

 

點知......

維修中lor!!!!!

What the hell...... 

 

點解佢要去到站口先寫「維修中... 不開放...」

我真係行咗半個鐘黎呢度ga lor!!!

你可唔可以喺十個街口之前寫定today day-off ga??? 

(想打人)

 

唉......

死都要影番幾張留念, 唔再行上去山上la~ (無咩特別想睇)

 

 

 

因為條斜路係單程, 四隻腳板行落山嗰陣見到有車全程倒車落斜路, 勁!!!!

條斜路只係僅僅夠一架車過, 仲要倒住車咁落山, 好似特技表演ar!!!!

手車真係一流先可以咁樣日日上上落落ar!!!

 

 

(路窄得很)

 

(跟Namsan Park無緣)

 

去唔到南山公園, 去邊度好呢???

行下行下, 我地去到乙支路地鐵站......

見到呢間野!!!

 

尋日mama攞一個雜誌報導出黎, 介紹呢間小食店!!! (其實我都唔知點叫呢種食品)

點知今日咁啱就行到呢個地鐵站la!!!! 

(香味四溢~)

 

 

 

(以前太子聯合廣場都有一間ga, 不過執咗好耐lu......)

 

 

(真係好好味, 而家返到黎寫blog都想食番!!!)

 

(愛斯基摩人)

 

 

 

(睇下個芯, 又熱又香又軟  

一個字:正!

兩個字:好正!!!)

 

 

(Before & After)

 

黎到地鐵站, 梗有地方去la~

去邊???

請留意下一話。

 

(待續......)

arrow
arrow
    全站熱搜

    Carmen愛拍照女生 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()