呼~ 搵咗一輪路, 終於都搵到朋友介紹的兌換店lu~ 

可惜太早未開門...... 

於是我同mama就搵咗對面間餐廳食我地ge第一餐la!!!!! 

 

 

 

 

(暖一下先)

由於店內有懂普通話的店員, 所以我地溝通都無問題。

但都未知我地應該expect d咩樣ge野食......

 

登登登登!!!!

嘩~ 第一餐就咁勁ar~

嗰d紅到好似蕃茄汁ar~ 

 

小妹食得辣ga, 呢個還可以頂得順la~

 

(飯, 好濕)

 

 進餐插曲: 

話說我地order完之後就等食la~ 

我同mama開始講有幾凍之類的東東....... 

突然有一陣陣煙味傳過黎, 原來係我後面嗰枱一男兩女食煙...... 

好難頂, 唔想成餐飯都有「一陣陣的氣味 傳入我的鼻~~」 

跟住d野食終於黎la~

 

後面嗰位韓國男人唔知點解同老闆娘鬧交!!!!!

我mama估話d人想食霸王餐, 叫到成枱野食、食到一半先黎嫌三嫌四!!!

跟住老闆娘一路大聲鬧走d人, 一路就好激氣咁擲野嚇走佢地......

最衰我地唔識韓文, 完全得個睇字, 唔知真真正正嘈緊d咩。

 

到班人起身走人la, 去到門口之際, 個男就企喺門口同老闆娘對罵!!!

而兩個韓女就拉住佢, 勸佢。

最後三個都無俾錢就走咗。

場面真係好似做戲!!!!

第一餐韓國餐, 精彩!!!

 

食完飯, 去買T-money先~

 

 

Tips:

想買T-Money ge朋友, 如果到旅程最後用唔哂d餘額又唔想退番d散紙零錢出黎

 (under 900 won搭唔到地鐵ga, 一加錢又至少要加1000 won),

我建議你地可以去GS25便利店買d野返酒店飲 or 你地可以覺得有d特色飲品想帶返去做手信,

跟住喺俾錢ge時候同個店員講要用T-Money加現金俾就得ga la~

小妹試過, 成功clear T-Money餘額!!! 

 

(Seoul天氣好好!! )

 

 

OK! OK!

  

 

(個女仔好cute好靚, 有無人知係邊個黎ga????)

Check-in完、食完野都只係早上九點幾, 東大門所以大型商場都仲未開門,

所以我地行咗落去地下街睇下野加取暖!!!

(無謂喺地面變雪條)

 

(呢d就係無盡頭la!!!!)

 

(貓王?!?!? )

行咗半個鐘, 地下街都係無咩收穫, 但終於都等到10點鐘 Good Morning City開工!!!!

 

  

 

(已有收穫 )

 

 

(佈置得好靚~)

 

(韓國display d褲ge時候係會塞d pong pong棒入去整脹個褲管, 令個效果靚d~)

 

(原來好多韓國女性係會戴假髮ga!!!!

出黎個效果係同吹咗頭一樣, 我地親眼目睹個before & after, 好勁!!!!)

 

 

(待續......)

arrow
arrow
    全站熱搜

    Carmen愛拍照女生 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()