2011年01月15日凌晨, 小妹跟mama去了韓國。 

話說今次的旅程充滿刺激呢~ 

原本計劃咗4日3夜的行程, 點知14號下晝先知個agent幫我地訂咗5日4夜的機票  orz 

但我地又只係訂咗3晚酒店, 嚇得我呢...... 

即刻趕返屋企上網再book多晚, 好彩仲book到~

(註:我係經 www.hotels.com book ga~

自由行的朋友可以透過呢個website訂到世界各地ge酒店ga~ )

 

14號晚出發前的晚餐, 是我最愛的McDonalds~

一路睇電視、一路食McDonalds~

好開心~

 

其實我覺得搭凌晨機都幾好ga~

唔使晨早起身趕去機場, 仲可以睇埋電視劇先走人~

Anyway, my flight was OZ 724, took off at 00:30.

 

今次係第一次搭韓亞航空, 感覺都唔錯!!!

兩小時五十分的旅程很快的就過了。

 

(因為要睇戲又要食飯 )

 

凌晨4點, mama早就睡了。

我呢...... 睡不着。

點解?!?!

原因係我一望出去窗開, 心裡只有一個念頭:

「Wa~ 好靚ar!!!! 

眼前係一個接近full moon ge月亮, 加上無數ge星星閃下閃下......

一睇再睇......

嗰晚ge月光真係好靚, d星星真係好閃!!!!

 

mama中途有醒過, 催促我一定要get some sleep, 如果唔係抵埗會好攰.....

好吧! 點了一連串的安眠曲, 望住個月亮訓...... 

訓唔到!!!

因為仲有無耐就要降落la!!!

 

(到埗時間)

  

 

(第二項係寫「香港」的意思) 

我地就搭6001號巴士去我地ge酒店 - Hotel Acacia~

  

 

 

 

(上到車la~ 好暖 而且好舒服! 

車程頗長ar~ 要成1hr 40mins, 今次真係頂唔順訓着咗......

After a long journey, 到la到la!!!

 

(要拎番d保暖毛毛耳罩出黎頂一頂先!!!)

嘩嘩嘩!! 話說我地到達Korea ge時候仲係清晨, 天黑黑, 好鬼凍lor!!!

零下十幾度ge威力真係勁ar!!!

入咗去hotel幾個字搞check-in, 出到黎suddenly就一天都光哂~

 

 

 

(雪住d根)

 

 

我同mama起初都蕩失路, 但好快就行搵到我地想去ge方向。 

就係呢條街la~

 

 

 

(其實室外溫度係凍過d汽水, 相對黎講d汽水係暖d ==")

 

(待續......)

arrow
arrow
    全站熱搜

    Carmen愛拍照女生 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()