黎到自由行ge第四日, 四隻腳板重遊明洞....... 

找 · 好 · 吃 · 的 ! 

今次呢間野個名好易記, 叫做「明洞餃子店」~ 

(好出名)

 

旅遊小插曲: 

四隻腳板到了韓國五天, 發覺韓國有一特色文化:喺公眾廁所刷牙!!! 

最常見ge就係喺樂天百貨見到有Sales姐姐左刷刷右刷刷......  

(以為自己去咗機場 or 睇緊 The Terminal)

 

可能因為樂天百貨公司比較高級, 所以對Sales的儀容、個人衛生等等都有着嚴格的要求, 

所以喺樂天特別多人會刷牙。 

韓國食品多數味濃而帶辣, 進食後口腔無可避免會有一陣味,

 

所以即時刷牙可以消除口氣。 

而上圖ge香口膠用途亦相類近。

 

 

好la~ 講咗咁耐, d野食終於都黎la!!! 

我地點咗一客麵同一客小籠包!!! 

(由於仲有下場, 唔叫太多la, 就點兩款招牌菜!!!)

 

(好多人黎呢間食ge時候都係必點呢兩道菜ge~ )

 首先試下個小籠包先~! 

個小籠包好好食, 入面d湯好夠味但又唔會太過燙口

 (有時d湯太過熱真係會辣親ga ma~ )

 

至於個麵, 好滑!!!! 

食嗰陣我地打算外賣d麵返香港食, 

點知食完急急腳走人,

 totally forgot we wanted to buy...... 

 

Overally, 呢餐係喺韓國難得唔辣ge一餐, 好難忘  

 

 (銀筷子都比較特別)

  

  

 四隻腳板走ar去, 過兩個街口就去到下一站:

 夾縫拉麵!!!!  

 

 (夾縫拉麵的招牌)

 四隻腳板一路行, 我對眼就一路scan街上招牌, 「找相同」。 

夾縫拉麵係旅遊書大力推薦ge, 所以我就睇實喺書上ge圖, 搵緊間野究竟喺邊度。

 話說它的位置有d難搵, 要由大路轉入小路, 再由小路走上一樓......

  

 (好似cafe店ge門口)

 一入到去, 雙眼曈孔即時放大: 

Wa~ Unbelievable!!!! 

好似漫畫入面ge地方ar!!!

  

 成間舖面四面牆都係痴滿住一張一張歷年客人所寫ge評語、感想、留言、回憶。

  

 (連天花板都係ga!!! )

  

  

 我地點咗一碗正常辣、一碗少辣。

 

 (等緊d辛辣麵黎, 好緊張ar!!!)

  

 

(黎咗少辣la, 合照~) 

 

 

  

 

(Wa~ 呢碗係正常好辣嗰碗, 睇下d煙係咁標出黎, 好似地獄ar~) 

 

 

(Yea~ 食完先見到...... Too late for that......) 

 

 

(食完la, 辣到要連飲四杯水解辣, 口勁紅!!!)

 

 (食到我變孖膶腸!!!)

 

哎呀呀~ 

辣辣辣!!! 

好吧~ 辣住咁走去下一個景點......

 見到沿途ge戶外植物都凍到成"住"菜咁 

  

 

不如估下我地下一站會去邊?!?! 

提示:我地喺明洞

 

(待續......)

arrow
arrow
    全站熱搜

    Carmen愛拍照女生 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()