今晚, 我地搵唔到全州中央會館。 

走黎走去, 搵唔到...... 

又試下問d韓國人, 有幾次d人見到我拎住張野行埋去, d人好似見到鬼咁,

迴避我眼神咁走咗去......

扮見我唔到......

Anyway, 餓到肚攣ar!!!

 

就搵到另外一間原本想聽日食ge安東辣雞食店。

好餓ar~

入去lu~

  

旅遊小插曲: 

話說四隻腳板去到地下那層, 想要兩位。 

服務員用普通話話:「上四樓。」 

咁我地就搭上去四樓la~

「叮!」 

一開門...... 

 坐榻榻米ge?!?!?!

 

跟住我地就你眼望我眼, 心入面有住同一個問題: 

「喂! 係咪呢間ga????」 

跟住又諗: 

「呢度係咪4樓......」 

搞完一輪, 負責4樓ge服務生先話: 

「全橦都是我們的!!!」 

 

原來明洞ge安東辣雞係成橦都係佢ga!!!

 

等我地搞一大餐...... 

好la好la, 點餐lu~ 

就只叫了一味:安東辣雞。

 

  

(暖氣榻榻米) 

 

  

 (放鞋ge地方)

 

 

(黎到最後一晚, 要多謝呢兩本旅遊書帶我地週圍去玩)

  

 (呢幅地圖係喺東大門嗰邊ge Tourist Information Center攞ge~

 內有精美及清晰ge地圖列明該區主要商場~ 

同埋d公仔簡單d, 可以直接俾司機睇去邊度!!! 

左下角藍色嗰橦建築物係我ge hotel、

 最右邊ge藍色建築物群, 成排都係shopping mall,

 即係Good Morning City、Migliore、Hello apM、Doota嗰d、 

綠色建築群一帶都係批發市場~

 So clear~ 有機會可以攞黎睇下~)

 

 好la, 講咗咁耐,

 d野食終於黎la~ 

點解我地只叫一道菜??? 

不如你地睇下有幾大兜......  

(So大兜)

 

 食評:

 d雞好滑ga~

 個汁超好味!!!!

 我地兩個人order咗三碗飯, 用黎撈汁!!!!

 Yummy Yummy~ 

 

仲有大家見唔見到有d好似粉絲咁ge野?!?! 

其實呢種野係有河粉咁粗, 粉絲咁透明, 但係係好ga!!! 

所以店內提供較剪俾客人, 剪斷呢d粉絲狀ge食物...... 

(for你夾菜用ge, 等你唔會夾極都夾唔完)

 Overall, 好味到爆!!!!

  

 (真係覺得Etude House同Holika Holika好靚~)

  

 

(我都話ga la...... 仲有聖誕樹ga...... 

 

  

(係一間劇院黎) 

 

 (好多bloggers都去呢間o' sulloc食個tea, 主打綠茶食品,

 小妹不好茶類, pass!) 

入夜後ge明洞, 真係另有一番新景象, 

大家有時間ge可以兩個時段都黎行下, 

感受下朝早嗰份悠閑同晚上嗰份熱鬧!!!! 

最後, mama介紹我食呢個炸薯片~ 

味道OK la~ 

(長洲都有賣類似ge, 不過我無試過)

 

  

 

(Teddy Bear~) 

 

 

 

最後, 為咗將T-Money入面ge餘額用哂佢, 我地用黎買coke返hotel飲~ 

買咗最愛ge Zero同香港無ge cherry flavour......  

 

大家千祈唔好買cherry flavour, 難飲到嘔!!!!  

都係正正經經飲返Coke Zero算la~

 

第四日, 完。

 

(待續......)

arrow
arrow
    全站熱搜

    Carmen愛拍照女生 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()